  • Data: 2004-06-27 17:42:48
    Temat: Re: Windykacja zapłaconej kary
    Od: "Szolek" <s...@c...niespamuj.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Aaaa, byłbym zapomniał spytać: bilety skasowane oczywiście też mamy
    > trzymać?

    Znajomy robi to tak:

    telefon do pani z windykacji:
    - dzien dobry - dostalem pisemko ze wisze Wam kase, pomimo tego,
    ze zaplacilem
    - zgadza sie. ma pan nam oddac 300 pln, a jesli Pan zaplacil to prosze
    okazac dowod wplaty
    - zaraz, zaraz... ale na dowodzie wplaty mam napisane wyraznie
    "ODCINEK DLA WPLACAJACEGO". Z jakiej racji mam go
    Wam pokazywac??? Macie balagan we firmie?? To juz mnie
    nie obchodzi prosze Pani. Ja ten kwitek pokaze sędziemu w sądzie.
    Do zobaczenia! Pa!

    Na 98% ten sposob dziala. Wiekszosci biurw sie nie chce szukac
    po archiwach, kto, kiedy, co zaplacil i liczą na leszcza, ze sam
    pokaze dowod.

    Pozdrowka!
    Szolek