  • Data: 2003-09-05 19:16:15
    Temat: Re: Windykacja: kto może
    Od: "tg" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Robert Tomasik" <r...@g...pl> wrote in message
    news:bjajvf$cnq$12@inews.gazeta.pl...
    > Nikt poza komornikiem nie może legalnie prowadzić windykacji. Pozostałe
    > firmy mogą albo zbierać dane dotyczące możliwości dokonania windykacji (i

    > to firmy detektywistyczne) albo też bazować na dobrowolnym uregulowaniu
    > należności, jak to robi pozostała część firm windykacyjnych.

    Mi chodzi bardziej o przekazanie firmie spraw do windykacji, coś w stylu
    Kruka: piszą pisma, straszą, wysyłają pisma przedprocesowe itd... Czy można
    takie sprawy przekazać każdej firmie, czy tylko takiej, które ma odpowiedni
    wpis w działalności, odpowiedni certyfikat, uprawnienie czy coś jeszcze
    innego?

    Dzięki i pozdrawiam