  • Data: 2018-11-23 14:49:29
    Temat: Re: Wiel znaków drogowych na 1 słupku
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:pt8uoq$aib$...@n...news.atman.pl...
    W dniu 2018-11-23 o 12:51, Shrek pisze:
    >> https://www.google.com/maps/@52.1815054,20.8810248,3
    a,75y,145.3h,80.02t/data=!3m6!1e1!3m4!1sZ53Z2N8Mldb7
    JYiX3QvNUQ!2e0!7i13312!8i6656
    a,75y,122.02h,73.59t/data=!3m6!1e1!3m4!1skyikDQxGovI
    BclrKydYzNw!2e0!7i13312!8i6656

    >Tu masz ostrzeżenie o wiele wcześniej:
    >https://www.google.com/maps/@52.1867572,20.8686423,
    3a,75y,157.29h,70.72t/data=!3m6!1e1!3m4!1szMwn0fEVQi
    XUtYyssLDcYg!2e0!7i13312!8i6656

    Tak nawiasem mowiac - wielokrotnie slyszalem "zakaz wjazdu ciezarowek
    do centrum wroclawia" i sie pytalem - a na jakiej podstawie ten zakaz
    ?
    Ogloszenia w dzienniku urzedowym gminy wroclaw ?

    A sie okazuje, ze jest, wlasnie na takich granatowych tablicach, np

    https://goo.gl/maps/G1H9iXfMaXJ2

    I jakos tak jako kierowca nigdy na te znaki nie zwrocilem uwagi.
    No ale nie jestem kierowca ciezarowki.

    I tak sie zastanawiam:
    -nietypowa forma zawinila ?
    -w ogole za malo zwracam uwage na znaki i za bardzo jezdze na pamiec ?
    -przy niewlasciwym pasie ustawiony i moze jeszcze inne pojazdy zawsze
    zaslanialy ?

    J.

    Nie bedac kierowca

    --