  • Data: 2018-11-23 19:01:30
    Temat: Re: Wiel znaków drogowych na 1 słupku
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 23.11.2018 o 18:31, (Tom N) pisze:

    > Już sobie przypomniałem dlaczego na pms mam cie w kiblu...

    Prawdopodobnie za zatrzymywanie się przed przejściami dla pieszych.

    > https://goo.gl/maps/Rth1qSpmWZ72

    Ale co chciałeś powiedzieć? - to jest ostrzeżenie o ograniczeniu przy al
    Krakowskie za 3,9km - dokładnie tego samego tyczy się ostrzeżenie podane
    przez Liwiusza - 4,9km - jeden kilometr wcześniej - żadne nie tyczy się
    ogranicznia które pokazałem i które nawet widać po lewej stronie twojego
    linka.

    > I daty zdjęć jeszcze zbadaj. Pa!

    A o coś konkretnego ci biega? Wszystkie z 2014. Czyli wtedy było
    zwalone. Teraz jest tylko gorzej - tabliczek więcej pod ograniczeniem.

    Shrek