  • 21. Data: 2008-10-04 21:02:32
    Temat: Re: Wiek a dowód osobisty
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    *piotr'ek* pisze:

    > W sumie nie, bo gratis jest, ale jest uciążliwy do zdobycia dla wielu
    > mieszkańców PL bowiem wymaga wizyty (chyba dwóch) obydwu rodziców+dziecka w
    > województwie.

    Przy DO takze sa potrzebni oboje rodzice do zlozenia wniosku.

    Jacek Kustra

  • 22. Data: 2008-10-04 21:03:30
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    *piotr'ek* pisze:

    > W sumie nie, bo gratis jest, ale jest uciążliwy do zdobycia dla wielu
    > mieszkańców PL bowiem wymaga wizyty (chyba dwóch) obydwu rodziców+dziecka w
    > województwie.

    Przy DO jak i przy paszporcie potrzebni sa wszyscy prawni opiekunowe do
    zlozenia wniosku

    Jacek Kustra

  • 23. Data: 2008-10-06 08:49:48
    Od: K...@w...pl.invalid (Kaziu)

    castrol <j...@w...wp.pl> wrote:

    > A jest mozliwy jego podpis? :D

    No nie ale powinna tam wstawic jakas kreske, albo napisac to chociazby w dwoch
    jezykach - co jesli za granica kaza sie tak podpisac?

    --
    Kaziu

  • 24. Data: 2008-10-06 09:36:36
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 06 październik 2008 10:49
    (autor Kaziu
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gccjfc$6q4$1@nemesis.news.neostrada.pl>):

    > No nie ale powinna tam wstawic jakas kreske, albo napisac to chociazby w
    > dwoch jezykach - co jesli za granica kaza sie tak podpisac?

    Za jaką granicą są debile wymagający podpisu od niemowlaka?
    --
    Tristan

  • 25. Data: 2008-10-06 12:27:08
    Od: K...@w...pl.invalid (Kaziu)

    Tristan <n...@s...pl> wrote:
    > Za jaką granicą są debile wymagający podpisu od niemowlaka?

    IMHO jesli DO ma pelnic jakas funkcje za granica, to znajdujace sie na nim
    adnotacje powinny byc tam rowniez zrozumiale.

    --
    Kaziu

  • 26. Data: 2008-10-06 16:00:56
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 06 październik 2008 14:27
    (autor Kaziu
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gcd06s$1ol$2@nemesis.news.neostrada.pl>):

    > IMHO jesli DO ma pelnic jakas funkcje za granica, to znajdujace sie na nim
    > adnotacje powinny byc tam rowniez zrozumiale.

    No wiesz, ciężko wydać dokument w 1000 języków świata.

    --
    Tristan

  • 27. Data: 2008-10-07 09:36:30
    Od: K...@w...pl.invalid (Kaziu)

    Tristan <n...@s...pl> wrote:

    > No wiesz, ciężko wydać dokument w 1000 języków świata.

    Na moim dowodzie informacje o polach podane sa w dwoch jezykach,
    poza tym wlasnie kreska bylaby odpowiedniejsza niz jakis napis
    niezrozumialy dla obcokrajowca.

    --
    Kaziu

  • 28. Data: 2008-10-07 18:26:33
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > Przy DO jak i przy paszporcie potrzebni sa wszyscy prawni opiekunowe do
    > zlozenia wniosku

    No ja do urzędu miasta po dowód mam kilometr, a do województwa 40 km. Jest
    różnica?

    *piotr'ek*

  • 29. Data: 2008-10-07 20:46:34
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    *piotr'ek* pisze:

    > No ja do urzędu miasta po dowód mam kilometr, a do województwa 40 km. Jest
    > różnica?

    Oczywiscie ze jest. Dlatego tez ja wyrobilem DO bo do UM mam raptem 5
    minut spacerem a po paszport jesdnak troche dalej :)

    Jacek Kustra