eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJeszcze zboczeńcowi pomnik postawili › Re: Wiedza w Trójmieście powszechna już w latach 90 (1993) [Władza ŚWIECKA chroniła J. długo przed rządami PiS?]
  • Data: 2018-12-10 00:38:51
    Temat: Re: Wiedza w Trójmieście powszechna już w latach 90 (1993) [Władza ŚWIECKA chroniła J. długo przed rządami PiS?]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Animka <a...@t...nieja.idm.pl> pisze:
    > [...] A Ojciec Michnika ukrywa się podobno w Szwecji . Dzisiaj o tym
    > słuchałam. No i co? Synek uczciwy? Z czego sie nachapał na to
    > wydawnictwo Gazety. [...]

    Dzwonią ale w innym kościele.

    Szwecja chroni przed ekstradycją do RP3 przyrodniego brata Adama Michnika
    [ nie trzeba było nawet rządów PiS by odmówili ekstradycji ]
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Stefan_Michnik

    Ojciec Michnika zmarł w 1982
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Ozjasz_Szechter

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Adam_Michnik