    From: "Gwidon S. Naskrent" <n...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wglad do dokumentacji.
    Date: Wed, 10 Apr 2002 21:12:07 +0200

    On Wed, 10 Apr 2002, Jerzy Zając wrote:

    > Jezeli mozna, to prosze mi podpowiedziec i jakos sprecyzowac ten niezbedny
    > zakres?

    Myślę że przepis jest oczywisty - twórca ma prawo wiedzieć na jakiej
    podstawie obliczono jego zysk z wpływów jakie uzyskał licencjobiorca. Może
    to być informacja podana przez tegoż lub wynikająca z dostarczonych twórcy
    dokumentów. Ewentualnie stwierdzenie nieprawidłowości może być powodem
    roszczenia o zwrot bezpodstawnego wzbogacenia oraz ewentualnie
    opowiedzialności umownej.

    > Wydalem ksiazke, czy wydawnictwo mozna na podstawie tego artykulu
    > zmusic do ujawnienia np. faktur sprzedazy, czy mozna domagac sie jakis

    Zmusić ich do pokazania własnych dowodów księgowych nie możesz, ale
    na żądanie wydawca powinien ci sporządzić precyzyjne zestawienie twojego
    zysku.

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)