  • Data: 2002-04-24 21:32:11
    Temat: Re: Wezwanie z US
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Osobnik posiadający mail'a b...@p...wp.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Zwróć
    >
    > Na PIT mam wyraźnie napisane "...adres zamieszkania w dniu 31 grudnia
    > roku
    > podatkowego..." czy to znaczy, że jak byłem na sylwestra tydzień w
    > Zakopanem i tam przez 2 tygodnie MIESZKAŁEM, a co więcej byłem nawet
    > zameldowany(!) w pensjonacie, to mam podać ten adres???
    > Czegoś tu nie rozumiem, a już na pewno nie Twojego ROTFL.

    Nie jestem pewien, ale pewnie gdybyś się uparł i złożył odpowiednią
    aktualizację danych to mógłbyś to zrobić. Na stałe mieszkałeś jednak w
    innym miejscu więc właściwsze byłoby rozliczenie się w w stałym miejscu
    zamieszkania. Niemniej jednak nie omieszkam zapytać jakiegoś urzędnika w
    którymś US. ;-)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    Chyba mam zdolności prekognicyjne - wczoraj rano, wyjmując resztki
    mizernej pensji z bankomatu, powiedziałem do siebie: "Chyba się urżnę".
    No i proszę!