  • 21. Data: 2004-04-21 17:11:51
    Temat: Re: Wezwanie sad o co chodzi
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Falkenstein wrote:
    > Pewnie. Tak jest wygodniej. Jask się komuś nie podoba niech sie odwołuje.

    No cóż, niedawno pisałeś, że w sądzie sprawiedliwości nie ma co szukać,
    bo liczy się prawo. Teraz okazuje się że i prawo nie za bardzo, bo
    najważniejsza jest wygoda...

    KG

  • 22. Data: 2004-04-21 17:24:48
    Od: "Falkenstein" <No_priv@Just_pub.pl>

    kam wrote:

    > No cóż, niedawno pisałeś, że w sądzie sprawiedliwości nie ma co
    > szukać, bo liczy się prawo. Teraz okazuje się że i prawo nie za
    > bardzo, bo najważniejsza jest wygoda...

    Witamy w prawdziwym świecie.
    A wiesz, że znacznie łatwiej się uzasadnia wyrok skazujący niż
    uniewinniający? I że przy oddaleniu apelacji jest znacznie mniej pisania niz
    przy zmianie wyroku?

    --
    Falkenstein
    Oderint dum metuant

  • 23. Data: 2004-04-21 17:41:02
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Falkenstein wrote:
    > A wiesz, że znacznie łatwiej się uzasadnia wyrok skazujący niż
    > uniewinniający?

    Wiem, choć to zależy kiedy... A potem okazuje się że uniewinnień mamy ok
    1%. Bo oprócz w trudności w uzasadnieniu to jeszcze ta pewność że w
    razie uniewinnienia uzasadnienie będzie na pewno, a przy skazaniu może
    nie... Tylko czy to jest powód żeby skazywać. Jeśli masz takie podejście
    na poczatku drogi, to może pomyśl o zmianie zawodu?

    > I że przy oddaleniu apelacji jest znacznie mniej pisania niz
    > przy zmianie wyroku?

    I co z tego?

    KG

  • 24. Data: 2004-04-21 19:10:35
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Goomich" <g...@u...to.wp.pl> napisał w wiadomości

    > Ignorantia iuris nocet.

    Bez sensu! Chłopak ma obowiązek informowania sądu o zmianie adresu od
    chwili, gdy dowie się o tym, ze jest stroną.

  • 25. Data: 2004-04-21 20:03:04
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    kam <X#k...@w...pl.#X> naskrobał/a w

    > Co to ma wspólnego z problemem? Nie masz obowiązku powiadamiania
    > sądu o zmianie adresu jeśli nie jesteś stroną postępowania, więc nie
    > można zastosować art.136 kpc.

    Ale na podstawie umowy ma obowiązek zawiadomić bank.
    Jeśli tego nie robi, to sam pozbawia się możliwości obrony.

    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    Dolary, akcje i obligacje za 50% ceny. Profesjonalna jakosc.

  • 26. Data: 2004-04-21 20:12:09
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Goomich wrote:
    > Ale na podstawie umowy ma obowiązek zawiadomić bank.
    > Jeśli tego nie robi, to sam pozbawia się możliwości obrony.

    Ale to nie ma wpływu na doręczanie pism przez sąd. Ewentualnie mogłoby
    pwodować uznanie za doręczone pism wysyłanych przez bank na nieaktualny
    adres, ale tez mam powązne wątpliwości.

    KG

  • 27. Data: 2004-04-21 20:43:21
    Od: poreba <d...@p...com>

    Goomich <g...@u...to.wp.pl> niebacznie popelnil

    > Co i?
    Czy już mam informować SR w Malinowce Górnej
    o zamiarze zmiany adresu zamieszkania?
    A nuż toczyć się tam będzie za parę dni jakieś postępowanie
    w którym BĘDĘ stroną?

    --
    pozdro
    poreba

  • 28. Data: 2004-04-22 18:19:57
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    poreba <d...@p...com> naskrobał/a w

    > Czy już mam informować SR w Malinowce Górnej
    > o zamiarze zmiany adresu zamieszkania?
    > A nuż toczyć się tam będzie za parę dni jakieś postępowanie
    > w którym BĘDĘ stroną?

    Polecam lekturę drugiego zdania w pierwszym poście w tym wątku.

    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    The Death Star Project was our last, best hope for peace...

  • 29. Data: 2004-04-22 18:20:31
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    "Robert Tomasik" <r...@g...pl> naskrobał/a w

    > Bez sensu! Chłopak ma obowiązek informowania sądu o zmianie adresu od
    > chwili, gdy dowie się o tym, ze jest stroną.

    Gdyby odebrał list, to by wiedział.

    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    Nie chcemy umierac za Gda... Manhattan.

  • 30. Data: 2004-04-22 19:37:52
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Goomich wrote:
    > Gdyby odebrał list, to by wiedział.

    dopóki nie odbierze to nie wie i nie ma obowiązku

    KG