  • Data: 2013-12-05 11:22:33
    Temat: Re: Wezwanie do zapłaty solidarnej?
    Od: n...@t...net.pl szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 3 grudnia 2013 16:26:13 UTC+1 użytkownik wromek napisał:
    > Witam,
    >
    > taka sytuacja :)
    >
    > By?a umowa najmu na czas oznaczony z opcj? jej cesji na nowego ch?tnego w
    >
    > razie konieczno?ci wcze?niejszej wyprowadzki.

    Dziwię się ludziom, że podpisują takie umowy.
    Dla mnie umowa powinna być na czas nieokreślony
    i wyłącznie na mnie z określeniem czasu wypowiedzenia.
    W takiej wysokości też powinna być przedpłata.
    Wówczas wyprowadzam się w każdej chwili bo spotkał mnie
    taki przypadek losowy.

    Domyślam się, że mieszkanie jest typu M5 i jak opłatę
    rozłożyć na 5 to jest to kwota do przełknięcia dla każdego
    studenta.

    Ale z drugiej strony gdybym to ja podnajmował i na to M5
    nie znalazł np. jednej osoby, która udźwignęłaby duży koszt
    tego podnajmu to nie miałbym nic, mieszkanie stałoby puste
    a koszty spadłyby na mnie.

    Podsumowując, w umowie powinien być zapis o uiszczeniu
    pierwszej wpłaty w wysokości czynszu za okres wypowiedzenia
    plus opłata czynszu za miesiąc aktualny - obie opłaty
    płatne z góry.

    (oczywiście to tylko dyskusja)

    Andrzej.