  • Data: 2007-08-08 21:41:44
    Temat: Re: Wezwanie do zaplaty od osoby fizycznej
    Od: WOJSAL <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uz.ytkownik Robert Tomasik napisa?:
    > Jak najbardziej tak.

    Jakie sa zasady tworzenia takiego wezwania?
    Mam na mysli termin, odsteki karne. Czy takie
    parametry sa gdzies opisane? Czy moge sam ustalac termin
    i odsetki?
    Jakie sa zasady, warunki kierowania takiego wniosku do windykacji?

    > postanowienie z terminem 7 dni na odwolanie. Odwolalem sie zadajac
    > wyplaty 5 zl za wyciag. By nie mysleli, ze jestem chytry, kazalem te 5
    > zl wplacic na PCK.

    Gratulujac skutecznosci, mysle ze niepotrzebne sa chyba takie skrupuly.
    Poniosles strate, wiec maja Tobie zaplacic. Ale to tak na marginesie.

    --
    Pozdrawiam,
    Wojtek