  • 21. Data: 2008-12-13 17:09:10
    Temat: Re: Wezwanie do zapłaty, bez umowy - czy słuszne?
    Od: "gargamel" <s...@d...pl>

    Użytkownik "WAM" napisał:
    > Sugerujesz ze firma nie moze wpisac osoby fizycznej do KRD?

    to nie sugestia, po prostu swego czasu się w KRD dowiadywałem i powiedzieli
    mi że ani firma nie może wpisać osoby fizycznej, ani osoba fizyczna firmy,
    no chyba że od tego czasu sie coś sporo pozmieniało, zresztą całe to KRD to
    pic jakis bo ich usłuigi były koszmarnie drogie (jakeiś abonamenty
    miesięczne, pointeresuj sie to zobaczysz)

  • 22. Data: 2008-12-13 18:32:44
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sat, 13 Dec 2008 18:09:10 +0100, "gargamel" <s...@d...pl>
    wrote:

> [...]
    >pic jakis bo ich usłuigi były koszmarnie drogie (jakeiś abonamenty
    >miesięczne, pointeresuj sie to zobaczysz)
    Interesowalem sie, stad moje zdziwienie tym co piszesz.
    Aktualnie jest tak:

    http://www.krd.pl/Infoservice/Index.aspx?urndefault=
    main/howToBecome/lawRequirements

    "Przedsiębiorca może przekazać do biura informacje gospodarczą, gdy
    spełnione są następujące warunki:
    * łączna kwota zobowiązań przedsiębiorcy wynosi co najmniej 500 zł,
    * łączna kwota zobowiązań konsumenta wynosi co najmniej 200 zł,"

    WAM
    --
    Ostatnie miejsca na Sylwestra 2008!
    http://www.nadmorze.pl - Może nad morze?

  • 23. Data: 2008-12-14 00:10:08
    Od: "gargamel" <s...@d...pl>

    Użytkownik "WAM" napisał:
> [...]
    > * łączna kwota zobowiązań przedsiębiorcy wynosi co najmniej 500 zł,
    > * łączna kwota zobowiązań konsumenta wynosi co najmniej 200 zł,"

    ok, widać że firma sie rozwija i ciągle coś zmieniają, ale nadal osoba
    fizyczna nie może wpisać firmy:O(
    ale może za rok już będzie mozna, no wtedy to poznajduję te długi i
    powpisuje te fiormy, tylko znowu na stronie ukrywaja cenniki swoich usług,
    bo pewnie nie chcą straszyc klientów:O)

  • 24. Data: 2008-12-14 15:10:48
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sun, 14 Dec 2008 01:10:08 +0100, "gargamel" <s...@d...pl>
    wrote:

    >ok, widać że firma sie rozwija i ciągle coś zmieniają, ale nadal osoba
    >fizyczna nie może wpisać firmy:O(
    >ale może za rok już będzie mozna,

    To nie zalezy bezposrednio od KRD tylko od ustawodawcy.

    WAM
    --
    Ostatnie miejsca na Sylwestra 2008!
    http://www.nadmorze.pl/sylwester - Może nad morze?