  • Data: 2008-12-14 00:10:08
    Temat: Re: Wezwanie do zapłaty, bez umowy - czy słuszne?
    Od: "gargamel" <s...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "WAM" napisał:
    > Interesowalem sie, stad moje zdziwienie tym co piszesz. Aktualnie jest
    > tak:
    > http://www.krd.pl/Infoservice/Index.aspx?urndefault=
    main/howToBecome/lawRequirements
    > "Przedsiębiorca może przekazać do biura informacje gospodarczą, gdy
    > spełnione są następujące warunki:
    > * łączna kwota zobowiązań przedsiębiorcy wynosi co najmniej 500 zł,
    > * łączna kwota zobowiązań konsumenta wynosi co najmniej 200 zł,"

    ok, widać że firma sie rozwija i ciągle coś zmieniają, ale nadal osoba
    fizyczna nie może wpisać firmy:O(
    ale może za rok już będzie mozna, no wtedy to poznajduję te długi i
    powpisuje te fiormy, tylko znowu na stronie ukrywaja cenniki swoich usług,
    bo pewnie nie chcą straszyc klientów:O)