  • Data: 2006-08-12 14:53:10
    Temat: Re: Wezwanie do zapłaty.
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

    <...@...d> napisal(a):

    > Trzeba być niesamowicie zaciętym w sobie , by dla 50zł marnować mnóstwo
    > forsy i czasu na dojazd do sądu daleko od miejsca zamieszkania. Sąd nie
    > zwraca takich strat.

    Sęk w tym, że ta niepotrzebna zupełnie rozmowa telefoniczna nie
    zmienia w niczym ich decyzji co do oddania tej sprawy do sądu lub nie.
    I tak i tak nie pójdą z przedawnionym roszczeniem o 50 zł do sądu, nie
    są tacy głupi. A facet tylko niepotrzebnie się nagadał z jakimś
    kolesiem z call-center windykatora. No chyba, że ma takie hobby, że
    lubi sobie pogadać, ale w innym wypadku to nie ma sensu.
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/