  • Data: 2010-11-26 19:15:05
    Temat: Re: Wezwanie do sądu na świadka- logistyka, koszty.
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    > Taaaa... widziałem, czytałem, mogę nawet z pamięci powtórzyć co tam
    > napisał, ale nie rozumiem. Nie rozumiem, jak można ograniczyć prawo
    > do zwrotu za dojazd tylko do pociągów osobowych, gdy na niektórych
    > trasach użycie takich pociągów kilkakrotnie wydłuży czas dojazdu.

    Nie kojarzę by było ograniczone. Tam chyba jednak trochę co innego pisze.
    Natomiast jest taka znana opowieść jak to gościu dostał wezwanie do
    odległego sądu i oczywiście zwolnił się w pracy. No, ale miał być jedne
    dzień. Niestety nie wrócił. Mija drugi, dalej go nie ma. Trzeci ... tydzień.
    Wrócił. Co się okazało ... zgodnie z literą prawa (nie wchodząc teraz w
    szczegóły) skorzystał z najtańszego środka transportu czyli spływu rzeką z
    balami czy tymi rzekami spławiają. Opłacił i było najtaniej. A że tydzień to
    trwało... miało być najtaniej to było.

    > Kolejny już raz widzimy, że sądy żyją w jakimś swoim wirtualnym
    > świecie i nie mają zielonego pojęcia co się dzieje w tym rzeczywistym.

    Sądy nie stanowią prawa