  • Data: 2010-11-26 19:51:16
    Temat: Re: Wezwanie do sądu na świadka- logistyka, koszty.
    Od: "Ajgor" <n...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Zbynek Ltd." napisał w wiadomości

    > Taaaa... widziałem, czytałem, mogę nawet z pamięci powtórzyć co tam
    > napisał, ale nie rozumiem. Nie rozumiem, jak można ograniczyć prawo
    > do zwrotu za dojazd tylko do pociągów osobowych, gdy na niektórych
    > trasach użycie takich pociągów kilkakrotnie wydłuży czas dojazdu.
    > Kolejny już raz widzimy, że sądy żyją w jakimś swoim wirtualnym
    > świecie i nie mają zielonego pojęcia co się dzieje w tym rzeczywistym.

    Ja raczej myślę, że nie chodzi o wirtualny swiat (chociaz sam wczesniej tak
    napisalem),
    tylko po prostu maja w dupie Twoje problemy z dotaciem. Nie zdążysz
    dojechac? Bedziesz musial ze 200zl dopacic?
    A co go to, k..., obchodzi. On przychodzi, odwala swoje na sali, i idzie
    grać w brydza. A Ty sie martw. Jego przeciez i tak nic nie ruszy.
    Ty go do sadu nie podasz, nawet jak przez niego stracisz prace, bo przeciez
    to ON jest SĄD. ON rządzi, i jeszcze ma do tego immunitet.
    Juz sam fakt istnienia czegos takiego, jak immunitet swadczy, ze zyjemy w
    bandyskim kraju, gdzie urzednik moze robic co chce, i jest nietykalny.
    Po za tym na logike... Jesli ktos chcial by zyc uczciwie - czy wymyslal by
    cos takiego, jak immunitet?