eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWellman v. Piekara - Czy Piekara ma szanse wygrać z GW "zwrot" 370_000? › Re: Wellman v. Piekara - Czy Piekara ma szanse wygrać z GW "zwrot" 370_000?
  • Data: 2018-01-22 12:57:31
    Temat: Re: Wellman v. Piekara - Czy Piekara ma szanse wygrać z GW "zwrot" 370_000?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-01-22 o 12:52, p...@g...com pisze:
    > --Jaki to ma związek jedno z drugim? Jeśli spalisz mi dom za milion, to sąd ma
    zasądzić 100 tysięcy, bo stwierdzi, że jak za życie daje 250 tysięcy, to za kupę
    desek nie może dać pół miliona?

    > porownujesz szkody materialne z niematerialnymi ? slabe to :-)

    Nie zauważyłeś, że właśnie sam to zrobiłeś?

    > --Tutaj pani W. zażądała przeprosin w gazecie.
    >
    > ale nie zostala obrazona w gazecie (portale gazeta.pl i wyborcza.pl) tylko na
    Twiterze, poza tym oba portale posiadaja zastepy prawnikow ktorzy powinni zapobiec
    publikacji tresci lamiacych prawo

    Nie jest powiedziane, że przepraszać trzeba tylko tam, gdzie się zostało
    obrażonym.

    > --Takie przeprosiny to nie jest rzecz niezgodna z prawem. Strony mogły się tak
    umówić dobrowolnie, mogło też być tak zasądzone w wyroku, skoro pozwany nie
    protestował.

    > nie umowily sie a pozwany nie protestowal bo nie wiedzial, IMHO sad sie tylko
    osmiesza takim wyrokiem co w obecnym klimacie jest dzialaniem wysoce nielogicznym bo
    ciemny lub wie ile kosztuje ludzka smierc a ile daje Wysoki Sad za obraze Majestatu
    Jasnie Pani Celebrytki

    "IMHO" - i na tym zakończmy, bo z merytoryką to dalej nie ma wiele
    wspólnego.

    --
    Liwiusz