eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWellman v. Piekara - Czy Piekara ma szanse wygrać z GW "zwrot" 370_000? › Re: Wellman v. Piekara - Czy Piekara ma szanse wygrać z GW "zwrot" 370_000?
  • Data: 2018-01-22 13:59:08
    Temat: Re: Wellman v. Piekara - Czy Piekara ma szanse wygrać z GW "zwrot" 370_000?
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> pisze:

    > On tylko czeka na show, aby ponarzekać na innych. Jak większość
    > nieambitnej gawiedzi IQ<90.

    Jak sobie popatrzyłem na przepisy o postępowaniu zaocznym to nawet w
    najkorzystniejszej dla siebie wersji Piekara chyba++ jest *już*
    6_000 PLN w plecy (KPC-348: koszty postępowania zaocznego) [1][2].
    Mylę się? Jak wyrok zaoczny się ostanie (w pełni) to ja obstawiam 60%
    szans na pozwanie Agora S.A. przez Piekarę o tę 370_000 - największy
    element kosztów Piekary. Nawet jak on nie dostanie forsy to może zrobić
    czarny PR spółce Agora SA żeby mieć poczucie że się odegrał. Jakoś nie
    obstawiam by spółce Agora S.A. ewentualny proces się (wizerunkowo)
    opłacił :-)

    Jeśli Piekara zamknie sprawę w kosztach rzędu kilkadziesiąt tysięcy to
    może mu się to (jako pisarzowi) w sumie wyraźnie opłacić *jako reklama*.

    Wygrać *w sądzie* to nie wszystko ;-)

    https://www.arslege.pl/kodeks-postepowania-cywilnego
    /k14/s633/
    > KPC-348
    http://natemat.pl/227791,dorota-wellman-kontra-jacek
    -piekara-o-co-chodzi-w-wyroku-i-procesie

    --
    A. Filip