  • Data: 2002-10-23 08:05:25
    Temat: Re: Weksel a podpis elektroniczny
    Od: "Michal Kukula" <m...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Potrzebny bylby chyba z gory okreslony (np. ustawa czy
    > innym ustrojstwem;)) format takiego listu zawierajacy np.
    > numer kontrolny (tez podpisany elektronicznie).
    > Bez tego Twoj kolega moglby sobie powielic ten list
    > np.100 razy, lub np. powielac go 30razy co miesiac.
    > (taka dodatkowa pensja dla niego ;););))

    Dolozylbym do kazdego wypisywanego weksla znacznik czasu.
    ( Firmy od podpisu rowniez oferuja takie "stemplowanie czasem" dokumentow )
    Placac za weksel wlasny wymagalbym wydania egzemplarza weksla i dopisania na
    nim "kwote otrzymalem" - i podpis elektroniczny tego komu zaplacilem.
    Kazdy nastepny wypisywany przeze mnie weksel bylby inny - bo mialby inny
    znacznik czasu.

    Akurat stare prawo wekslowe przewiduje wpisanie czasu (wlasciwie daty)
    wystawienia weksla - prawda?
    Rowniez sporzadzanie kopii weksla to nic nowego, zawsze byla taka mozliwosc.

    Byloby cos takiego?
    Serio sie pytam, moze sie okazac ze stare prawo wekslowe wystarczy...

    Michal.