  • Data: 2006-10-21 12:02:03
    Temat: Re: Wejście postronnej osoby na rozprawę - czy wolno?
    Od: "Xena" <ttatianka@blabla_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości:ehd1kb$lv5$...@a...news.tpi.pl,
    *piotr'ek* <piotr*eknusun@gazetaskasuj.pl> napisał(a):

    > A Ty wyszedłeś. Jak ja wychodziłem, bo mnie wyprosili za to, że byłem
    > z 4-ro letnią córką, to przynajmniej powiedziałem, co myślę o
    > sędzinie.

    To się ciesz, że nie zostałes ukarany za obrazę sądu - jakąś kilkusetzłotową
    grzywną.
    BTW - nie sędzinie, tylko pani sędzi, sędzina to zona sędziego.

    > Przy okazji, to NIE POZDRAWIAM STRONNICZEJ I ŚLEPEJ SSR Magdaleny
    > Baczyńskiej z SR w Olkuszu (kiedyś) :-)

    Nie wiem, czy takie coś nie podpada pod pomówienie, oczernianie itp.
    Osobiście byłabym ostrożna z uzywaniem nazwisk, zwłaszcza sędziów w takim
    kontekście.

    pozdrawiam Tatiana
    --
    Miłość bezinteresowna daje szczęście, a interesowna pieniądze.