  • Data: 2012-06-27 19:53:05
    Temat: Re: Wejście bez nakazu?
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 27.06.2012 14:17, m pisze:
    > Chyba u emerytów. Dzisiejsze sprzęty nie potrafią chyba wytrzymać więcej
    > niż gwarancja + trochę.

    Aż się boję zapytać, jak ty użytkujesz telewizor. Bo elektronika, jako
    urządzenie niemechaniczne, to może służyć dziesięcioleciami.

    > I bardzo dobrze :). Ludzie przestaliby kupować telewizory, przez co
    > przestaliby oglądać telewizję, przez co telewizja w naszym kraju
    > umarłaby śmiercią naturalną.

    Taa.... I co? Książki mamy zacząć czytać jak w wiekach ubiegłych? Weź
    mnie nie denerwuj nawet.

    > I to byłby naprawdę wielki wkład w kulturę. Wzrosłoby czytelnictwo,
    > ludziom by było taniej do teatrów chodzić niż telewizję oglądać, itd,
    > itp....

    A to niby książki i teatr taki lepsiejszy niż telewizja? Jaja se pan
    robisz. Ja wiem, że są kręgi, co się lubią snobować czytaniem książek
    albo odwiedzaniem teatrów, ale daj pan spokój, to są prehistoryczne
    wynalazki rozrywkowe, jak nie było innej możliwości. Zresztą telewizja
    to nie tylko rozrywka, ale edukacja także. Teraz to niestety podupadło,
    bo naród zidiociał, ale za moich młodych lat były różne Laboratoria,
    Sondy, Wołoszańskie, reportaże, audycje radiowe, domowe przedszkola,
    telewizje edukacyjne itp.. Teraz faktycznie rozgłośnie radiowe się
    sprowadzają do playlisty mp3, a w telewizji coraz mnie treści
    edukacyjnych :(
    Ale to nie telewizję trza likwidować, tylko rozwijać edukacyjny sektor.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek