    From: zly <b...@p...fm>
    Subject: Re: Wegetarianie a wojsko
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Thu, 9 Aug 2007 22:57:09 +0200

    Dnia Thu, 09 Aug 2007 22:30:34 +0200, Maciek napisał(a):

    > Dlatego nie opluwaj "swoich" żołnierzy, nawet jeśli nie masz ochoty być
    > jednym z nich,

    Nie opluwam, ale chyba nie bedziesz mi wmawial, ze takie akcje to wszyscy
    obcy a polacy nie.

    > naszym rejonie zaczęło dziać i jakieś "wojsko" przeleci a potem
    > zamorduje Twoją żonę/dziewczynę/córkę/matkę to będziesz płakał, że nie
    > miał Cię kto bronić.

    Wierz mi, ze jestem w stanie znacznie lepiej sie obronic, niz bylby w
    stanie przecietny chlopiec po wojsku, podejrzewam, ze nawet kilku

    > Bo powiedzmy sobie szczerze: takie fanaberie jak
    > pacyfizm, wegetarianizm itp mogą sobie rozkwitać w społeczeństwach
    > żyjących dostatnio w czasach pokoju. W czasach kiedy króluje hasło
    > "zabijaj, albo ciebie zabiją" ludzie nie mają czasu na etykę,

    Byc moze. W chwili kryzysu trzeba siegac po rozne srodki. Ale kryzysu nie
    ma. Co do fanaberi, dla mnie np jest nia jedzenie miesa. Co innego w
    glodnej afryce, czy eskimosi na polnocy, ktorzy musza jesc, bo nie maja
    duzego wyboru. U nas nie trzeba dzieki bogu

    > nie w takim stopniu w jakim Ci się wydaje. Wegetarianizm zapewne też nie
    > znalazłby entuzjastów wśród ludzi zmuszonych jeść np. korę z drzew.

    jw, co innego kiedy nie ma wyboru, co innego kiedy wybor jest

    > w postaci takiej jak Ty raczyłeś uczynić.

    Nic nie wieszam. Zasadniczo zadalem jakies pytanie. Przy okazji dyskusji
    ktora zostala rozpoczeta przez tych co pisali nie na temat zwrocilem uwage
    na jakas rzecz, nie mozesz zaprzeczac ze nie istnieje (a juz na pewno ze
    istnieje, ale nasi na pewno tak nie robia). Tyle ze to nie temat ktory mnie
    w tej chwili interesuje
    --
    marcin