  • 1. Data: 2007-05-21 19:50:00
    Temat: Wdowa po leśniczym
    Od: " " <k...@g...pl>

    Witam,
    mam parę pytań - co leśnictwo może zrobić z wdową po leśniczym zajmującą
    leśniczówkę? Czy przysługuje jej lokal zamienny? Jeżeli tak to: - o jakim
    standardzie? -g dzie lokal zamienny może być położony? -
    co jak się nie zgodzi na zaproponowany lokal zamienny przez leśnictwo?

  • 2. Data: 2007-05-22 13:28:48
    Temat: Re: Wdowa po leśniczym
    Od: "rympal" <r...@a...se>

    Użytkownik <k...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > mam parę pytań - co leśnictwo może zrobić z wdową po leśniczym zajmującą
    > leśniczówkę? Czy przysługuje jej lokal zamienny?

    tak ale raczej od gminy niz od nadlesnictwa. (chyba, ze n-lesnictwo ma jakas
    umowe albo wewnetrzne przepisy do takiej sytuacji, a powinno miec miec)

    Jeżeli tak to: - o jakim
    > standardzie?

    to nie jest nigdzie okreslone. Dostanie mieszkanie pierwsze z brzegu o malej
    powierzchni (od gminy)

    -g dzie lokal zamienny może być położony? -

    na terenie gminy

    > co jak się nie zgodzi na zaproponowany lokal zamienny przez leśnictwo?

    zostanie wykwaterowana do lokalu "zamiennego" (socjalnego)

    rym

  • 3. Data: 2007-05-24 13:25:19
    Od: poreba <d...@p...pl>

    Dnia Mon, 21 May 2007 19:50:00 +0000 (UTC), k...@g...pl
    napisał(a):

> [...]
    > standardzie? -g dzie lokal zamienny może być położony? -
    > co jak się nie zgodzi na zaproponowany lokal zamienny przez leśnictwo?
    Czy leśniczy był aktualnym pracownikiem, i czy leśniczyna owdowiała przed
    kwietniem, czy po kwietniu br? AFAIK w kwietniu MŚ wydał nowe
    rozporządzenie istotnie ograniczające prawo do lokalu zamiennego -
    uzunieto poprzednio obowiązujący zapis.

    --
    pozdro
    poreba