  • 1. Data: 2007-05-21 19:17:16
    Temat: Dziwna sprawa. Jak to mozliwe?
    Od: "Dori" <d...@i...pl>

    Witam,
    Jest taka dziwna sprawa, że sąd nakazał mojemu 75 - letniemu ojcu płacić
    alimenty w wysokości 300 zł miesięcznie na rzecz jego 50 - letniego syna,
    dlatego że nie ma środków do życia, bo nie przepracował legalnie nawet 3 lat
    i nie ma żadnych praw do zasiłków, emerytury czy renty. Prawdopodobnie jakiś
    lekarz wydał zaświadczenie, że brat nie jest zdolny do pracy, ale za bardzo
    w to nie wierzymy.
    Od kilku lat ojciec płaci już te alimenty, ale wydaje mi się dziwny ten
    wyrok sądu, bo przecież wiele osób w kraju nie ma środków do życia i ich
    rodzice nie mają przysądząnych alimentów.
    Czy w takiej sytuacji jest jakaś szansa na inny wyrok? Ta sytuacja wydaje
    się niesprawiedliwa, bo mój ojciec ma za sobą ponad 50 lat uczciwej i
    legalnej pracy, a teraz niską emeryturę, z której musi utrzymywać kogoś, kto
    był hulaką przez całe życie.
    D.