    From: "Icek" <i...@d...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wczesniejsze emerytury
    Date: Tue, 16 Dec 2008 22:50:42 +0100

    > Przede wszystkim - moim zdaniem - nie zmienia się zasad gry w jej trakcie.
    > Ktoś się decydował iść na kolej na jakiś tam warunkach gwarantowanych
    przez
    > państwo reprezentowane przez Sejm poprzez odpowiednią ustawę. Przez wiele
    > lat mówiono mu, że ma niską pensje, ale przecież wcześniej pójdzie na
    > emeryturę. A teraz nie dość, że nie pójdzie na emeryturę, to jeszcze

    no wybacz ale ustawa od poczatku swojego istnienia (ta o emeryturach
    pomostowych) miala date swojego zakonczenia. Byla ona tylko pare razy
    przedluzana.

    Jak dobrze pamietam to emerytury pomostowe mialy zmniejszyc bezrobocie na
    papierze. Kto mogl toszedl na emeryture i grono bezrobotnych malalo.

    Nie mozesz napisac, ze 10 lat temu sie zatrudnil dla wczesniejszej emerytury
    bo wtedy ta ustawa byla obliczona na pare (6 ?? ) lat. Teraz gdyby nie nowa
    ustawa to prawo by wygaslo i kto nabyl emeryture to ja ma, a ktoprawa do
    emerrytury nie nabyl to go nie nabedzie. Z tego co slyszalem to nawet jak
    nabedzie prawo a z niego nie skorzysta to go nie straci

    Icek