    From: Animka <a...@t...wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wchodząc do sądu będziesz skanowany
    Date: Mon, 2 Jul 2018 20:56:48 +0200

    W dniu 2018-07-02 o 12:06, Olin pisze:

    > Ołów dobrze osłania przed promieniowaniem gamma ale nie przed neutronami.
    > Powinna sobie jeszcze na tę zbroję położyć ze trzy metry betonu, żeby jej
    > nie zamordowali.

    Jaki Ty sie złośliwy zrobiłeś. Jakbyś Ty był w takiej sytuacji i też nie
    pomyslałbyś, żeby po położeniu telefonu (strzelby! :D) na taśmie wyjść
    za zewnątrz i wejść jeszcze raz. Po to, żeby uniknąć potem potwornego
    bólu po sprawdzaniu swojej osoby tym urządzeniem. Może to był
    paralizator, ale ja się nie znam. Strasznie mnie od tamtej pory boli
    kręgosłup lędźwiowy i nie podaruję temu wartownikowi. Zgłoszę sprawę tam
    gdzie trzeba.
    Wchodzilam do innego sądu (tam gdzie jest prezes sadu okręgowego) złożyć
    pisma w biurze podawczym i panowie strażnicy mnie kulturalnie
    poinformowali jak mam iść. Nie wyciągali łap z jakimiś urzdząniami, nie
    interesował ich mój telefon. Szłam przez długi korytarz, potem schodkami
    w górę, potem schodkami w doł, żeby dotrzeć do tego biura podawczego.
    Potem wracałam tą samą drogą, panowie miło się uśmiechnęli. Widocznie to
    nie jakieś chamy i sadyści tylko ludzie.

    --
    animka