    From: Kwiat <k...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Waznosc umowy przedwstepnej, zakup dzialki.
    Date: Sun, 09 Mar 2003 01:11:19 +0100

    On Sat, 8 Mar 2003 11:29:04 +0100 , "Jaroslaw Matejczuk"
    <j...@j...net> wrote:

    "> Wielkie dzieki, po pierwszym poscie myslalem ze dostane zawalu... :-))
    "> ale dalej nie wiem czy wjakis sposob moge wymoc na sprzedajacym
    "> wstrzymanie sprzedazy dzialki np. poprzez skierowanie sprawy do
    "> sadu?
    "> Pozdrawiam Kwiat.
    "
    "Kochani ludzie,
    "w sprawach faktycznych nalezy poza niniejsza grupa, korzystac z zywych
    "przedstawicieli zawodów prawniczych.
    "Bez wgladu w dokumenty nic nie da sie szczególowo poradzic.
    "
    "Dla jasnosci, nie jest to autoreklama,
    "bo mam inny zawód.
    "pzdr,
    "JarekM
    "
    Sorry ale zawsze myslalem ze grupy dyskusyjne sluza do wymiany
    informacji itd. Nie widze nic zlego w zasiegnieciu informacji na
    dreczace mnie pytanie, gdybym chcial udac sie do prawnika dawno bym to
    zrobil ale super ze sa ludzie na grupie ktorzy udzielili mi informacji
    o jakiej myslalem. Wiem ze jezeli nie poradze sobie sam z ta sprawa
    bede potrzebowal pomocy fachowca...... Nie chodzilo mi szczegolowa
    porade.
    Pozdrawiam
    Kwiat