    From: Reseller <r...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ważność karty gwarancyjnej
    Date: Thu, 31 Jul 2008 09:42:02 +0200

    g...@g...com pisze:
    > Witam,
    > Czy mogę w jakiś sposób wyegzekwować naprawę gwarancyjną, czy raczej
    > zapomnieć o tym i naprawiać we własnym zakresie?
    >
    > Pozdrawiam
    > GS
    Hmmm, miałem podobną jazdę z gwarancją na HP n1020V (3 letnią) zaniosłem
    sprzęt do CSS we Wrocławiu, gdzie uprzejma Pani stwierdziła, że nie mogą
    mi uznać gwarancji gdyż na karcie gwarancyjnej nie ma numeru seryjnego
    sprzętu.
    Wróciłem do domu, zarejestrowałem produkt wraz z numerem karty
    gwarancyjnej na stronie HP, po czy sprawnym ruchem długopisu dopisałem
    numer seryjny na karcie gwarancyjnej i wysłałem do serwisu do Warszawy.
    Po trzech dniach komputer wrócił kurierem na wskazany przeze mnie adres
    - oczywiście naprawiony i sprawa zakończyła się pozytywnie.

    P.S. jeszcze przed rejestracją komputera na stronie HP, po sprawdzeniu
    gwarancji na produkt jak BYK stało, że mój notebook jest objęty 3 letnią
    gwarancją.

    Sugeruję uzupełnić brakujące dane i spróbować raz jeszcze - może w innym
    serwisie - o ile taki istnieje.

    --
    Pozdrawiam,
    Reseller