  • Data: 2004-09-22 06:54:11
    Temat: Re: Ważno?ć umowy przesłanej faksem... ?
    Od: "Wirtualna" <w...@s...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "WAM" <n...@n...nopl.pl> napisał w wiadomości
    news:5pr0l010k10jh5oqbg81dn6glq176d3bm0@4ax.com...

    > O co "idzie" w Art 74 par. 3? Ktorych przepisow sie nie stosuje? Bo
    > nie jest to dla mnie jasne

    Nie stosuje sie wylaczenia dowodu ze swiadka lub przesluchania strony, w
    chwili gdy umowa winna byc stwierdzona pismem (bez rygoru niewaznosci ergo w
    celach dowodowych) z mocy prawa - np. umowa spólki cywilnej. Dlaczego? Ano
    dlatego, ze przedsiebiorcy czesto korzystaja wlasnie z faxu i maila!

    Nie jest dla mnie jasne, czy w stosunkach miedzy przedsiebiorcami nie
    stosuje sie takze np. Art 76kc

    p.
    W,