  • 11. Data: 2008-01-11 13:09:48
    Temat: Re: Ważne pytanie odnosnie ZUS i prawa pracy.
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Thu, 10 Jan 2008 12:55:02 +0100, Liwiusz napisał(a):

    > Pozostanę na stanowisku, że w tym przypadku inny termin wypowiedzenia
    > może obowiązywać obie strony, albo wcale nie obowiązywać.

    Dokładnie tak jak pisze Liwiusz interpretowały to sądy w sprawach o
    których słyszałem. Jeśli w umowie nie było napisane, że dotyczy to tylko
    jednej strony, to taka klauzula zmieniająca okres wypowiedzenia była ważna
    lub nieważna w całości w zależności od tego czy była korzystna dla
    pracownika w momencie zawierania umowy.