  • Data: 2023-09-15 00:12:04
    Temat: Re: "Wawrzyk wymuszał na polskich dyplomatach wydawanie wiz"
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czyli Minister odpowiedział, że działał sam nielegalnie? To nie był
    > jednak minister, tylko jacyś inni "wysoko postawieni"?

    Dziecko drogie, to nie ten minister odpowiadał. Ten minister już
    wcześniej wyleciał.

    Odpowiesz na to?

    > Dajesz link do blisko 2 minutowego przemówienia ówczesnego premiera
    > sprzed 7 lat. I mam wydedukować, o który fragmencik Ci chodzi?
    > Oprzędzając - nie chciało mi się słuchać tych kilkunastu minut.

    Żyjesz w alternatywnym świecie?
    Nawet niezbyt rozgarnięte dziecko wie jakie prezes ma stanowisko w
    sprawie ściągania imigrantów. Bez oglądania powszechnie znanych, czy to
    historycznych, czy bardziej bieżących wypowiedzi prezesa na ten temat.
    A ty nawet nie domyśliłeś się o co chodzi...

    Twój poziom kojarzenia i dedukcji jest żenujący. Tak samo jak poziom
    twoich wszystkich specjalizacji, od "eksplojdów" zaczynając.

    > Też nie wiem. Czemu pytasz?

    Chciałem sprawdzić, czy nadal nie umiesz w sarkazm.

    > Też nie wiem.

    Wiem, że nie wiesz. Bo przecież ktoś "na siłę" próbuje rozkręcić aferę.

    To było pytanie retoryczne. Taka zagadka dla inteligentnych.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr