    From: "Krzysiek" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wartość prawa najmu...
    Date: Tue, 21 Aug 2007 09:16:34 +0200

    Użytkownik "Andrzej" <n...@i...cy> napisał w wiadomości
    news:1sm66mnhes05z$.16px2ytzrxtwj$.dlg@40tude.net...

    > Takie teksty czytałem, chodzi mi konkretnie o to - w jaki sposób biegły ma
    > ustalić hipotetyczny okres trwania umowy najmu? Czy to zależy np. od stanu
    > zdrowia lokatora? :-) Bo znając polskie sądy to można się spodziewać
    > każdego absurdu...
    >
    > Pozdrawiam.
    >
    > --
    > Andrzej
    > # adres w nagłówku - ROT13 #

    witam!

    ja myślę, że biegły bierze pod uwage średni czas trwania najmu w twej
    miejscowości, ale także inne fakty, np. okres trwania umowy, kondycja
    zdrowotna najemcy :-); zapewne są liczne kryteria, ale myślę że odpowiedz na
    to znajdziesz gdy przeczytasz orzeczenie podane w artykule, ktorego link
    zapodałem ci w pierwszym poscie - chodzi nie tylko o tezę ale uzasadnienie
    tego orzeczenia, bo tam wiele SN zawarł

    jeszcze sprawdzę sam, poszperam, bo gdzies już miałem do czynienia z
    określeniem tego hipotetycznego czasu trwania najmu, ale daj mi troche czasu

    pzdr