eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWarsztat samochodowy i klient - jak postapic ? › Re: Warsztat samochodowy i klient - jak postapic ?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!ict.pwr.wroc.pl!not-for-mail
    From: Blyskacz <b...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Warsztat samochodowy i klient - jak postapic ?
    Date: Thu, 10 May 2007 14:53:33 +0200
    Organization: Wroclaw University of Technology, Poland
    Lines: 33
    Message-ID: <f1v4dt$jjo$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl>
    References: <f1si4l$csf$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl>
    <s...@4...com>
    <f1sm49$hit$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl> <2...@z...router>
    <f1ujqh$t58$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl> <8...@z...router>
    NNTP-Posting-Host: blyskacz.ha.pwr.wroc.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    User-Agent: Thunderbird 1.5.0.10 (Windows/20070221)
    In-Reply-To: <8...@z...router>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:460781
    [ ukryj nagłówki ]

    Marcin Debowski napisał(a):
    > Nie do końca, ale jesteś w znacznie korzystniejszej sytuacji jeśli masz
    > spisaną umowę, w której został podany przynajmniej zakres planowanych
    > czynności.
    Zalomy, ze jest jak w przykladzie : zlecenie na umowie (czy tez "na
    twarz" )jest na "naprawe centralnego zamka" - bez wyszczegolnienia
    etapow koniecznych do przeproadzenia tej naprawy..

    > Generalnie to na Tobie spoczywa obowiązek wykazania, że co
    > wykonałeś zostało zlecone przez klienta. Można przyjąć pewne domniemania,
    Zalozmy ze warsztat jest w stanie udowodnic celowosc podjetych dzialan
    przedstawiajac okreslone przez producenta procedury, jakie stosuje sie
    podczas lokalizacji miejsca usterki.
    Usterka zostaje okreslona i dopiero wowczas moze byc wyceniona - klient
    nie zgadza sie na naprawe proponowana przez warsztat i zabiera auto.
    I co teraz ?
    Zasadniczo klient nie zlecal poszukiwania usterki tylko "naprawe", ale
    bez pierwszego nie ma drugiego...
    Czy wobec tego warsztat wyludzil pieniadze od klienta pobierajac oplate
    za lokalizacje usterki ?

    To akurat nie moj przypadek, ale jestem odrobine zdziwiony tym, ze
    klient moze zabrac auto w polowie naprawy nie placac za dokonany etap,
    podstawic je do drugiego warsztatu i dokonac tam tanszej, bo bez zbednej
    juz wowczas diagnostyki, naprawy...
    Bede wdzieczny za mozliwie jasne nakreslenie sprawy...

    pozdrawiam Blyskacz

    --
    ...samochody dziela sie na VOLVO i pozostale...
    Volvo 850 2.5 170KM 96' LPG :-)
    gazolot http://www.mfoto.pl/show.php?id=274258 :-)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1