eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWarsztat samochodowy i klient - jak postapic ? › Re: Warsztat samochodowy i klient - jak postapic ?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Warsztat samochodowy i klient - jak postapic ?
    Date: Wed, 09 May 2007 16:18:50 +0200
    Organization: Onet.pl
    Lines: 17
    Message-ID: <s...@4...com>
    References: <f1si4l$csf$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl>
    NNTP-Posting-Host: chello084010242052.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=us-ascii
    Content-Transfer-Encoding: 7bit
    X-Trace: news.onet.pl 1178720610 3980 84.10.242.52 (9 May 2007 14:23:30 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...onet.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 9 May 2007 14:23:30 +0000 (UTC)
    X-Sender: dle432rX9xgFaJa18+UBheXnbW979sui
    X-Newsreader: Forte Free Agent 2.0/32.652
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:460560
    [ ukryj nagłówki ]

    On Wed, 09 May 2007 15:28:54 +0200, Blyskacz <b...@w...pl> wrote:

    >Pytanie jest takie - czy w powyzszej sprawie klient ma prawo odmowic
    >uiszczenia oplaty za diagnostyke - wykrycie usterki ?

    czy klient zostal powiadomiony przed usluga, ze koszt diagnostyki
    kosztuje X, a koszt naprawy Y ?
    bo jesli zostal poinformowany i sie zgodzil, to jego problem, zamowil
    usluge i zostala wykonana.
    jesli nie zostal powiadomiony, to moze sie upierac, ze nie zamaiwal
    uslugi i nie bedzie za nia placil.

    Ogolnie jest przyjete, ze klienta sie informuje o kosztach przed
    wykonaniem uslugi i albo sie zgodzi albo nie.

    pozdarwiam,
    Cyb

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1