  • Data: 2004-02-15 22:06:16
    Temat: Re: Warsztat - podejrzanie zawyżona cena naprawy
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale przyszła mi inna myśl. Skoro nie ma umowy, to Ty mu tej naprawy nie
    > zlecałeś. Spróbuj go z tej flanki podejść twierdząc, że Ty mu zleciłeś
    > przewiezienie laweta pojazdu do niego, a on bez umowy dokonał naprawy.
    > Wówczas widzę pewne szanse.

    No wlasnie sek w tym ze mam dokument 2-czesciowy:

    - potwierdzenie przyjecia samochodu do naprawy
    - zlecenie naprawy (oswiadczenie wlasciciela samochodu)

    jednak na tym dokumencie nie ma zadnej kwoty... no frajerstwo z mojej strony
    maksymalne... :-(
    Udalo juz mi sie ustalic ze ceny wszystkich uslug sa wg tabeli eurotax-u...
    wiec jakas interwencja prawna chyba w tym miejscu odpada... po prostu tyle
    kosztowalaby ta naprawa samochodu ubezpieczalnie. Jedyne czego moge sie w
    tej chwili chwycic to to, ze kwota naprawy przekroczyla ustalone 4k i nie
    poinformowano mnie o tym, przy czym nie mam zadnego dokumentu
    potwierdzajacego ze ustalilem ta kwote... :-( oj cos mi wyglada na to ze
    trzeba bedzie zabulic... no coz - co nas nie zabije to nas wzmocni (nauczy)

    pozdr.
    Krzysiek