  • 21. Data: 2014-07-10 10:52:51
    Temat: Re: Warszawski rajdowiec nie spowodował zagrożenia
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2014-07-10 09:29, jureq pisze:
    > A po co miał wybierać? Wystarczy
    > Art. 19.
    > 1. Kierujący pojazdem jest obowiązany jechać z prędkością zapewniającą
    > panowanie nad pojazdem, z uwzględnieniem warunków, w jakich ruch się
    > odbywa, a w szczególności: rzeźby terenu, stanu i widoczności drogi,
    > stanu i ładunku pojazdu, warunków atmosferycznych i natężenia ruchu.
    No i w którym miejscu kierowca ten przepis naruszył?

    Maciek

  • 22. Data: 2014-07-10 11:34:26
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 10.07.2014 10:52, Maciek pisze:
    > No i w którym miejscu kierowca ten przepis naruszył?

    W miejscu w którym ochlapał pieszych.

    Chyba że zawęzimy panowanie nad pojazdem do niezderzania się z
    przeszkodami.

    p. m.

  • 23. Data: 2014-07-10 14:27:01
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2014-07-10 11:34, m pisze:
    > W miejscu w którym ochlapał pieszych.
    > Chyba że zawęzimy panowanie nad pojazdem do niezderzania się z
    > przeszkodami.
    Sugerujesz, że kierowca utracił panowanie nad pojazdem?

    Maciek

  • 24. Data: 2014-07-10 15:30:39
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Thu, 10 Jul 2014 14:27:01 +0200, Maciek napisał(a):

    > Sugerujesz, że kierowca utracił panowanie nad pojazdem?

    A czyżbyś ty próbował sugerować, że ochlapał pieszych z premedytacją?

  • 25. Data: 2014-07-10 16:10:19
    Od: Icek <i...@d...pl>

    W dniu 2014-07-10 15:30, jureq pisze:

    > A czyżbyś ty próbował sugerować, że ochlapał pieszych z premedytacją?

    a może to woda była z premedytacją? Był znak, że jest kałuża ?

    Icek

  • 26. Data: 2014-07-10 16:43:50
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    > A czyżbyś ty próbował sugerować, że ochlapał pieszych z premedytacją?
    Całkiem możliwe. A wtedy należy się mandat, czy poszkodowani mogą
    występować z roszczeniami na drodze cywilnej? :->

    Maciek

  • 27. Data: 2014-07-10 18:30:31
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 8 Jul 2014, Icek wrote:

    > chodnik odgrodzony fachowo. Ale zbliżamy się do skrzyżowania!!
    > A co trzeba zrobić zbliżając się do skrzyżowania poza terenem zabudowanym???
    > Dać idiotyczne ograniczenie

    Pewnie na prośbę... kierowców.
    Nie, nie żartuję.
    Chyba w tym roku był flejm, jak to NIE MOŻNA stosować normalnego odstępu
    na zółte światło, rozporządzeniem przewidzianych 3s, bo przecież kierowca
    zostanie ZASKOCZONY i tam KONIECZNIE musi być ograniczenie!
    (sam podłożyłem do flejma, bo akurat w 1PR taki tekst puścił kierowca
    właśnie).
    No to jak to tak, przecież skrzyżowanie go zaskoczy...

    > W dodatku to skrzyżowanie jest zamknięte

    A to już pikuś ;)

    > Jaki jest tego efekt? Znalazł się kierownik przestrzegający przepisy prawa

    Wrrr... ;) (NTG :D)

    pzdr, Gotfryd

  • 28. Data: 2014-07-10 18:57:46
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 8 Jul 2014, Maciek wrote:

    > A o ile przekroczył i w związku z tym z których widełek dostał mandat
    > i punkty?

    Z art.97 KW punkty chyba "nie przysługują".

    pzdr, Gotfryd

  • 29. Data: 2014-07-11 11:01:16
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 10 Jul 2014, Maciek wrote:

    > Całkiem możliwe. A wtedy należy się mandat, czy poszkodowani mogą
    > występować z roszczeniami na drodze cywilnej? :->

    Jedno i drugie :>
    Sugerujesz, że jak będę stał z wiadrem wody i polewał przypadkowych
    przechodniów, to nie mogę za to dostać mandatu?

    pzdr, Gotfryd

  • 30. Data: 2014-07-11 11:04:46
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 10 Jul 2014, Icek wrote:

    > a może to woda była z premedytacją? Był znak, że jest kałuża ?

    Czasy takie, że nie ma gwarancji że żartujesz :)

    pzdr, Gotfryd