    From: "Yarroll" <y...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wandalizm? niszczenie mienia? vs naruszenie nietykalnosci.
    Date: Sun, 10 Sep 2006 15:07:50 +0200

    Użytkownik "syzer" <S...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:ee10bm$oo2$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > gdzie zaparkowałes??(to nie jest podchwytliwe tpytanie - tak z ciekawosci)
    > dostałes mandat za niewłasciwe parkowanie??
    > ten młodzieniec dostał jakies pouczenie??

    To był normalny parking na osiedlu. W szeregu innych aut. Zero mandatu. Czy
    dostał pouczenie, tego nie wiem. Policjanci rozmawiali z nami oddzielnie.

    > pozatym wykroczenie tego mlodego czlowieka bylo niewielkie - ponizej 250zł
    > wartosci
    > a ty mozesz zostać pociagniety do odpowiedzialosci karnej za napaść - jest
    > to scigane z urzedu - wiec modl sie zeby on nie zgłosil tego oficjalnie na
    > policji.
    > na przyszlośc rzycze lżejszej ręki :-)

    Ja mu w sumie nic nie zrobiłem, tylko go odepchnąłem od auta. Nogą :-))
    Policja zastała nas właśnie obok mojego samochodu.
    A zgłosić to on zgłosił. Wyjął komórkę i zadzwonił po policję. No to ja
    wyjąłem moją i też zadzwoniłem. Przyjechali po paru minutach.

    Nie zawracałbym Wam głowy tym wszystkim, ale chodzi właśnie o to jego
    zgłoszenie, bo może z mojej strony potrzebne jest jakieś kontr-zgłoszenie.
    Taka bitwa na zgłoszenia. Głupie, ale chyba nie mam innego wyjścia.

    > PS. jeszcze (jesli ta mloda osoba jest wredna - a z opisu wynika ze tak)
    > moze ci wytoczyc proces cywilny o spowodowanie uszkodzen ciala i wtedy(z
    > racji protokolu z zajscia) mozesz poplynąc na cieżką kase.

    Młoda osoba ma 30 lat. Nie wiem czy wogóle był jakiś protokół. Pojechałem
    potem na policję i z tego co mi wiadomo, dyżurny po prostu przyjął dwa
    zgłoszenia (szczyla i moje) i jesteśmy w książce interwencji. I tyle. (Ale
    zastrzegam, że to z tego co wiem)
    Uszkodzeń ciała? Nic mu się nie stało, poza tym że go kopnąłem, chyba
    potrzebna jest jakaś obdukcja itd?

    Pozdrawiam
    Yarroll