  • Data: 2013-02-18 22:25:00
    Temat: Re: Walka ze spamem
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 18 lutego 2013 18:48:38 UTC+1 użytkownik Bydlę napisał:
    > On 2013-02-18 16:08:32 +0100, TrzyLinie <t...@o...pl> said:

    > Może Kriss zrozumiałby, gdyby zaczął dostawać takie przesyłki regularnie?
    >
    > Bo na razie nie rozumie problemu...
    Gdyby to było uciążliwe to pewnie starałbym się reagować.
    Lawa pisał o kilkuset mailach spamerskich dziennie- a to raczej mało prawdopodobne.
    Póki co mam dwa adresy mailowe prywatne i jeden służbowy. W żaden sposób nie są
    specjalnie chronione, z reguły w prywatnych wyrażam zgodę na przetwarzanie,
    wykorzystanie itp. Służbowy również ukrywany nie jest a wprost przeciwnie.
    Niechcianych wiadomości jest na prawdę niewiele a typowego spamu w folderach spam
    również kilkaset przez rok się nie nazbiera.
    Tak więc pomimo ze przed spamem się nijak nie bronię póki co problem nie jest
    uciążliwy.
    W moim przypadku bardziej uciążliwe byłoby odpisywanie na maile i grożenie spamerom
    paragrafami. Ale każdy robi wg. siebie
    Lawa z nie tak dawno temu zresztą obiecał mi na skrzynkę cos tam Linuksa kilka razy
    dziennie przesyłać bo chciał testować chyba serwery Google;) ale słowa nie dotrzymał