  • Data: 2006-05-06 08:24:40
    Temat: Re: Walka z urzedem skarbowym
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > W tej wsi psy dupami szczekaja i nikt nie kupuje tam niczego, a juz na
    > pewno
    > nie kupuje ziemi. Sami to powiedzieli.

    Są inne sąsiadujące wsie.

    > Sprzedajacy cos wspominal, ze us bedzie chcial podatek od 5,50 za m2,
    > a ja kupilem za 5/m2, Zatem roznica w zaden sposob nie jest podejrzanie
    > niska.
    >
    > Poza tym 'jak chca', to niech mi dostarcza wyrok sadowy. Inaczej zobacza
    > Kozakiewicza gest.

    Nie wyrok sądowy, tylko jeśli różnica w cenie w akcie a wartością rynkową wg
    urzędu lub maja takie podejrzenie jest większa niż 33% to US powołuje
    rzeczoznawcę majątkowego. Jeśli różnica będzie większa niż 33% to będziesz
    musiał zapłacić podatek od tej oszacowanej wartości i jeszcze zostaniesz
    obciążony kosztami wyceny. O żadnym sądzie czy wyroku nie ma mowy.