  • Data: 2020-06-22 21:26:10
    Temat: Re: Wada ukryta - pytanie
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 22.06.2020 o 11:05, Olin pisze:

    > "przy kupnie powiedziałem że jest lekki zgrzyt przy zmianie biegów z
    > 2 na 3, ale zeby tego zgrzutu uniknac trzeba mniej dynamicznie
    > zmienic bieg i wtedy wejdzie gładko. "
    >
    > Jeśli to prawda sprzedawca może spać spokojnie, bo kupujący o wadzie
    > wiedział, a towar był używany. Pytanie, czy jeśli sprawa trafi do
    > sądu, potrafi to udowodnić.

    No iu właśnie o to mi cały czas chodzi, by go zapytać, po co nagle
    pojechał doi mechanika. No bo jeśli nie wiedział o zgrzycie - jak
    utrzymuje - to są generalnie dwie możliwości. Albo zgrzytu nie było i
    powstał później - i to dowodzi samo w sobie, że uszkodzenie powstało po
    zakupie. Albo wiedział, ale mimo to kupił i też mu wolno, tylko trudno
    mówić o ukryciu tej wady.

    --
    Robert Tomasik