  • 41. Data: 2008-08-18 14:07:34
    Temat: Re: Wada skladu ksiazki i problem z wymiana
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Mon, 18 Aug 2008 20:40:59 +0800, Marcin Debowski napisał(a):
    > Niekoniecznie na tak w sumie niedojrzałym rynku jak nasz.

    Niekoniecznie jest aż tak źle ;) Widzę to choćby po przypadku Ikei - jestem
    którąś z kolei osobą która skorzystała z ich oferty dzięki temu że znajomi
    polecili, a przy zakupach nie ograniczałem się zbytnio ani nie stresowałem
    bo wiem że mogę bez żadnych komplikacji oddać to co mi zostanie po montażu
    kuchni.

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004

  • 42. Data: 2008-08-18 23:30:14
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Niestety, mam sporą kolekcję bubli z Ikei, których ode mnie nie przyjęli z powrotem
    (także jak najbardziej uzasadnione reklamacje
    dziadowskiej jakości towarów czy komponentów) z powodu braku paragonu - rzeczy i
    opakowania oczywiście trwale oznaczone logo Ikei.

    W zwiazku z tym w Ikei staram się brac fakture na każdą duperelę za dwa złote, ale
    nie zawsze w tym kombinacie mam ochote czekać z
    numerkiem 40 minut na druk takiej faktury (pop...ni zdezorganizowani Szwedzi, jakby w
    kasie przy płaceniu nie mogli faktury
    wydrukować np. po NIP-ie lub karcie klienta).

    Czym oczywiście jeszcze powiekszam tę pop...ą kolejkę po faktury, więc koło się
    zamyka.

    JaC

    -----

  • 43. Data: 2008-08-19 07:14:32
    Od: Marian <m...@a...pl>

    666 wrote:
    > (pop...ni zdezorganizowani Szwedzi, jakby w kasie przy płaceniu nie mogli faktury
    > wydrukować np. po NIP-ie lub karcie klienta).

    w saturnie czy mediamarkt tez faktury ci przy kasie nie wydrukuja...

  • 44. Data: 2008-08-19 16:47:30
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    No to jakieś głupole, skoro np. Francuzi w Leroy Merlin (taki pierwszy z brzegu
    wziąłem) potrafia wydrukowac fakturę przy kasie.
    JaC

    -----

  • 45. Data: 2008-08-19 19:02:05
    Od: "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl>

    Użytkownik "Marian" <m...@a...pl> napisał w wiadomości

    > No i tym sie różnimy jako naród od innych. Np. od holandii. Gdzie byle
    > szeregowy pracownik zrobi wszystko co w jego mocy, by klient byl
    > zadowolony. Gdy tymczasem nasz naburmuszony wypnie dupsko.
    >
    > I trzeba z tym walczyc.

    Pracodawca musi walczyć, odpowiednim wynagrodzeniem...

    Pozdro Przemek

  • 46. Data: 2008-08-19 20:20:01
    Od: KsZZysiek <k...@n...tlen.pl>

    > u nich. Czy wg prawa mam jakies szanse na wymiane ksiazki na egzemplarz
    > prawidlowy?

    Jesli nie masz dowodu zakupu to zadne prawo ci nie pomoze. Rownie dobrze
    mogle dostac ją jako prezent.

    Zwroc sie do wydawcy ksiazki, moze w ramach naprawy jego własnej
    zszarganej reputacji cos wydębisz.

    --
    Krzysiek, Kraków

  • 47. Data: 2008-08-19 23:36:34
    Od: Marian <m...@a...pl>

    Przemek Lipski wrote:
    > Użytkownik "Marian" <m...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Pracodawca musi walczyć, odpowiednim wynagrodzeniem...

    o uprzejmosc szeregowego sprzedawcy?

    wiesz co mnie drazni - jak nie chcesz pracowac za marna kase, to nie
    pracuj. jedz na zmywak do lądynu albo w chuj gdzies. a nie medrkuj, ze
    pracowalbys lepiej, gdyby ci lepiej placono. bo to nie tak dziala.

  • 48. Data: 2008-08-19 23:37:50
    Od: Marian <m...@a...pl>

    666 wrote:
    > No to jakieś głupole, skoro np. Francuzi w Leroy Merlin (taki pierwszy z brzegu
    wziąłem) potrafia wydrukowac fakturę przy kasie.
    > JaC

    bo to zalezy od zwyczajow, a nie od technologii. Jedni organizuja tak,
    inni inaczej. Mnie by wkurwialo, jakby faktury wydawano przy kasach w
    takim Saturnie. Z kolei w Makro by mnie irytowalal koniecznosc pojscia
    do BOK.

  • 49. Data: 2008-08-25 08:00:45
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Tue, 19 Aug 2008 01:30:14 +0200, 666 napisał(a):
> [...]
    > komponentów) z powodu braku paragonu - rzeczy i opakowania oczywiście trwale

    Niestety, ale tutaj po prostu nie mogą tego zrobić... Żeby wycofać jakąś
    sprzedaż, muszą wycofać sprzedaż konkretnego artykułu z konkretnego
    paragonu.

    Za to bez problemu wymienią uszkodzoną część bez potrzeby przedstawiania
    paragonu/faktury - moi rodzice ostatnio właśnie mieli problem z zawiasami
    do szafek otwieranych "do góry", pan w BOKu po prostu dał nowy komplet bez
    żadnej dyskusji...

    > W zwiazku z tym w Ikei staram się brac fakture na każdą duperelę za dwa
    > złote, ale nie zawsze w tym kombinacie mam ochote czekać z numerkiem 40
    > minut na druk takiej faktury (pop...ni zdezorganizowani Szwedzi, jakby

    Brak możliwości drukowania faktur przy kasie to w zasadzie jedyna wada ich
    systemu - poza tym są wyjątkowo elastyczni i maksymalnie ułatwiają życie.
    Weź zdobądź bez walki fakturę do paragonu w jakimkolwiek sklepie po więcej
    niż 7 dniach od zakupu - a w Ikei? Bez problemu.
    No i przynajmniej paragony mają drukowane normalnie, a nie na drukarkach
    termicznych - mają odpowiednio dłuższą trwałość...

    Pozdrawiam,