  • 1. Data: 2004-03-17 18:10:50
    Temat: WYPOWIEDZENIE PRACY
    Od: "Ela" <e...@w...pl>

    Z jakiem terminem powinno być wypowiedzenie umowy o pracę osoby z 10 letnim
    stażem pracy. Ostatnie zatrudnienie było na czas nieokreślony i trwało 3 lata.
    Jak wygląda wykorzystanie w tym okresie urlopu za rok 2004, jeśli osoba ta
    przebywa w okresie wypowiedzenia na zwolnieniu L-4.

  • 2. Data: 2004-03-18 13:20:26
    Temat: Re: WYPOWIEDZENIE PRACY
    Od: MEva <x...@x...pl>

    17 Mar 2004 19:10:50 +0100, na pl.soc.prawo, Ela napisał(a):

> [...]
    > Jak wygląda wykorzystanie w tym okresie urlopu za rok 2004, jeśli osoba ta
    > przebywa w okresie wypowiedzenia na zwolnieniu L-4.

    Teraz liczy sie tylko zatrudnienie u ostatniego pracodawcy i od niego
    zalezy termin /ktory zawsze konczy sie w sobote lub w ostatnim dniu
    miesiaca/ Zatrudnienie do 6 mies.=2 tygodnie
    6 mies. do 3 lat = 1 miesiac
    powyzej 3 lat = 3 miesiace
    Za urlop/ proporcjonalnie do czasu pracy/ trzeba wyplacic ekwiwalent.

    --
    pozdrawiam
    MEva :-)

  • 3. Data: 2004-03-18 14:52:27
    Od: "Jędrek" <J...@w...pl>

    > Za urlop/ proporcjonalnie do czasu pracy/ trzeba wyplacic ekwiwalent.
    >
    > --
    > pozdrawiam
    > MEva :-)

    Czyli jeśli zwolniłem sie 2 stycznia danego roku to jaki ekwiwalent mi sie
    może należeć ? Pracowałem 15 lat

  • 4. Data: 2004-03-19 01:34:00
    Od: "salto" <s...@t...pl>

    Użytkownik "MEva" <x...@x...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > 6 mies. do 3 lat = 1 miesiac
    > powyzej 3 lat = 3 miesiace
    > Za urlop/ proporcjonalnie do czasu pracy/ trzeba wyplacic ekwiwalent.

    zdaje sie ze urlop trzeba wykorzystac obligatoryjnie w czasie wypowiedzenia

    salto

  • 5. Data: 2004-03-19 18:07:54
    Od: "waczek" <w...@i...pl>

    Użytkownik "Jędrek" <J...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Czyli jeśli zwolniłem sie 2 stycznia danego roku to jaki ekwiwalent mi
    sie
    > może należeć ? Pracowałem 15 lat

    Za styczeń ekwiwalent pieniężny za 3 dni urlopu wypoczynkowego (1/12 x
    26 dni).
    U następnego pracodawcy możesz nabyć prawo do urlopu wypoczynkowego
    dopiero za luty i następne miesiące.

    Ale to jest przypadek taki bardziej teoretyczny, kiedy za przepracowany
    1 dzień roboczy nabywa się prawo do 3 dni roboczych urlopu
    wypoczynkowego w postaci ekwiwalentu pieniężnego).

    Pozdrawiam

    wa

  • 6. Data: 2004-03-26 13:32:57
    Od: MEva <x...@x...pl>

    Fri, 19 Mar 2004 02:34:00 +0100, na pl.soc.prawo, salto napisał(a):
    > zdaje sie ze urlop trzeba wykorzystac obligatoryjnie w czasie wypowiedzenia
    >
    > salto

    W zasadzie tak, ale Ela napisała że jest chora więc nie mogła go wziąść ,a
    po za tym pracodawca w razie "wyższej konieczności " może nie udzielić
    urlopu- ma takie prawo.
    --
    pozdrawiam
    MEva :-)