  • 1. Data: 2004-03-17 16:30:28
    Temat: Ali.... chce mnie okrasc
    Od: "Madak" <M...@a...pl>

    Szkoda powstała 26.02.2004 r. Wyceniono na kwotę 350 zł

    Ubezpieczyciel powołuje sie na ustawe
    http://www.abc.com.pl/serwis/du/2000/0310.htm Rozdział 3 § 13.

    § 13. Zakład ubezpieczeń nie odpowiada za szkody:

    5) które łącznie nie przekraczają 50% najniższego wynagrodzenia pracowników,
    ustalonego przez Ministra Pracy i Polityki Społecznej. (400 zł)

    z 2000 roku i twierdzi że osoba ubezpieczona zawarła umowe OC przed wejsciem
    nowej Ustawy z dnia 22 maja 2003 r. o działalności ubezpieczeniowej i
    szkoda moja podlega staryn przepisom.

    Czy mam sznse a jezeli nie to czy tylko droga sadowa

    Szkoda wyzadzona nie z mojej winy samochod stal zaparkowany, polizcja
    wezwana,

    O co w tym kraju chodzi przeciez ja jestem okradany przez ubezpieczyciela .
    Pozdrawiam
    Madak(spam)@adres.pl

  • 2. Data: 2004-03-18 16:06:13
    Temat: Re: Ali.... chce mnie okrasc
    Od: "WOJSAL" <w...@g...pl>

    Użytkownik "Madak" <M...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Szkoda powstała 26.02.2004 r. Wyceniono na kwotę 350 zł

    Kto wycenil taka wartosc?

    > O co w tym kraju chodzi przeciez ja jestem okradany przez ubezpieczyciela
    .

    Dzialanosc firm ubezpieczeniowych w naszym kraju
    jest, mowiac eufemistycznie, dziwna.

    Wystarczy poczytac regulaminy, ktore z reguly dostajemy
    po podpisaniu umowy....

    WOJSAL