  • 1. Data: 2004-03-17 18:05:02
    Temat: Pytanie z KPK - Pilne
    Od: "Pawel" <p...@t...internetdsl.pl>

    Witam!
    Potrzebuje znalezc kolezance dosyc wazne dla niej informacje.
    Chodzi o szczegolowe definicje przesluchania (fazy, formy czyli
    konfrontacja, okazanie)
    Na googlach nie moglem znalezc.. Z gory dziekuje za odpowiedz.

    --
    Pawel Skocz
    pawel [at] czelusc.tbg.net.pl

  • 2. Data: 2004-03-22 12:36:01
    Temat: Re: Pytanie z KPK - Pilne
    Od: "Kalina" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Pawel" <p...@t...internetdsl.pl> napisał w wiadomości
    > Witam!
    [ciach]

    Ależ się porobiło! Zamiast googlować może lepiej zajrzeć do k.p.k.?
    Gratuluję inteligencji! Ponieważ jednak mam dobry nastrój pomogę - art.
    171-173 . Poza tym radzę zajrzeć do podręczników!

    Kalina

    PS. Mam nadzieję, że koleżanka nie studiuje prawa.

  • 3. Data: 2004-03-22 12:49:26
    Od: "Psychik" <z...@i...pl>

    Użytkownik "Kalina" <k...@w...pl> napisał:

> [...]
    >>
    > Ależ się porobiło! Zamiast googlować może lepiej zajrzeć do k.p.k.?
    >
    > PS. Mam nadzieję, że koleżanka nie studiuje prawa.

    jesli komus co sie porobilo, to chyba Tobie z oczetami ;-) "kolezanka...
    Pawel" ;-)))

    --
    Psychik
    howuser&userid=360448

  • 4. Data: 2004-03-23 18:03:22
    Od: "Kalina" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Psychik" <z...@i...pl> napisał w wiadomości

    > jesli komus co sie porobilo, to chyba Tobie z oczetami ;-)
    "kolezanka...
    > Pawel" ;-)))

    A propos ocząt:

    Użytkownik "Pawel" <p...@t...internetdsl.pl> napisał w wiadomości
    > Witam!
    > Potrzebuje znalezc k o l e z a n c e dosyc wazne dla niej informacje.

    Więc pytanie było jak najbardziej na miejscu:)

    Pozdrawiam

    Kalina