  • 31. Data: 2004-01-12 12:06:16
    Temat: Re: [WYPADEK] czy policja złamała prawo?
    Od: "Anzelmo" <a...@i...pl>

    > Jeździć po prywatnym polu bez prawa jazdy? Wolno, co nie oznacza że nie
    > należy stosować przepisów ruchu drogowego. Jeśli w środku absolutnie
    > prywatnego pola spotkają się dwa traktory, to pierwszeństwo będzie miał
    > ten z prawej strony, o ile właściciel tego pola nie ustawił jakiś tam
    > znaków drogowych. I jak dojdzie do kolizji, to winny (ten z lewej) może
    > jak najbardziej dostać mandat.

    O ile właściciel prywatnego pola może ustawiać znaki drogowe.

  • 32. Data: 2004-01-12 13:15:16
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Anzelmo" <a...@i...pl> napisał w wiadomości

    > O ile właściciel prywatnego pola może ustawiać znaki drogowe.

    Może. W tym samym wątku to już ustaliliśmy. Może, bo jest administratorem.

  • 33. Data: 2004-01-12 15:37:56
    Od: "Leszek" <l...@u...fm>

    Użytkownik "Anzelmo" <a...@i...pl> napisał w wiadomości

    > O ile właściciel prywatnego pola może ustawiać znaki drogowe.

    Administrator terenu może wprowadzić nawet ruch lewostronny.A Ty
    wjeżdżając tam musisz się do tego stosować.

    Pozdr
    Leszek

  • 34. Data: 2004-01-12 15:41:08
    Od: "Leszek" <l...@u...fm>

    Użytkownik "poreba" <d...@p...com> napisał w wiadomości

    > kierowca-gość *** ___ stojącego ___ *** pojazdu otwiera drzwi
    > podczas wysiadania i uderza w samochód wyjeżdzającego z garażu
    > gospodarza.
    > Jednak przed dalszymi odpowiedziami usilnie Cię proszę o czytanie
    > postów na które odpowiadasz.

    Wskaż z którego fragmentu Twojego posta wynika że pisząc "kierowca"
    miałeś na myśli kierowcę stojącego samochodu??

    >iż pojazd gospodarza właśnie z garażu wyjeżdzał _ przodem_ (ruszal się
    dzięki silom
    wyjazdu. Drzwiami >walnął kierowca.

    Wydaje mi się że taka rozmowa do niczego nie prowadzi.

    Pozdr
    Leszek

  • 35. Data: 2004-01-12 18:11:24
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 11 Jan 2004, poreba wrote:

    >+ "Leszek" <l...@u...fm> niebacznie popelnil
    [...]
    >+ Jednak przed dalszymi odpowiedziami usilnie Cię proszę o czytanie
    >+ postów na które odpowiadasz.

    Kiedy ty masz nadzwyczajny talent do pisania dwuznacznego :]

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 36. Data: 2004-01-12 18:14:01
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 11 Jan 2004, Leszek wrote:

    >+ Użytkownik "Psychik" <p...@Z...pl> [...]
    [...]
    >+ A po co?? Co policję obchodzi sprawa czyjejś pogiętej blachy?
    >+ Przyjeżdżają aby ukarać za wykroczenie i robią to na wniosek
    >+ poszkodowanego.

    Ja wKF: a "pogięcie blachy" pod wykroczenie nijak się nie
    da podciągnąć ? :)

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 37. Data: 2004-01-12 18:23:40
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 12 Jan 2004, poreba wrote:

    >+ "Robert Tomasik" <r...@g...pl> [...]
    >+ > Jeździć po prywatnym polu bez prawa jazdy? Wolno, co nie oznacza
    >+ > że nie należy stosować przepisów ruchu drogowego.
    >+ Czy widzisz, że przeczysz sam sobie?

    Gdzie, gdzie przeczy ?

    pozdrowienia, Gotfryd
    (poruszający się przykładowo rowerem bez przykładowego
    prawa jazdy, co ma się nijak do uznawania jakoby UPoRD
    i mandaty z niej wynikające :> wtedy nie obowiązywała
    - ale to IMHO)

  • 38. Data: 2004-01-12 18:47:53
    Od: "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > Za spowodowanie podczas rajdu samochodowego wypadku
    > sądzili góra dwa lata temu jednego kierowcę rajdowego w Polsce

    Co było czystym idiotyzmem.

    Ale nawet jeśli byłby jakiś 'hak', to z KK, a nie z PoRD. A punkty są tylko
    z PoRD.

  • 39. Data: 2004-01-12 19:01:06
    Od: "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Użytkownik "Marek Strzelecki" <m...@a...w.pl> napisał w
    wiadomości news:bts288$g8u$1@topaz.icpnet.pl...

    > Na szczęście Ty je znasz, ale wrodzona skoromność każe Ci zachować tę
    > wiedzę dla siebie. prawda?

    Stosowna ustawa jest publicznie dostępna.

    > OS i zamkniete tory w żaden sposób nie dadzą siętrakrować
    > jako drogi publiczne, ale czuję coraz większą ciekawośc
    > próbując nadążyć za Twoim sposobem wyciągania wniosków.

    No i widzisz, jaki ty jesteś powolny...

    Zamknięty teren prywatnej posesji też pod drogi publiczne nie da się
    podciągnąć.

    [ciach]

    > A gdzie ja napisałem coś, co temu przeczy?

    Już nawet nie pamiętasz, co sam piszesz? Nieźle...

    [ciach]

    > ignorancję. Sporo osiągnieć jak na kilka zdań - gratuluję. Masz szansę
    > trafić do leksykonu Internetu, jeśli takowy kiedykolwiek powstanie.

    Expierd? To ty?

  • 40. Data: 2004-01-12 19:07:54
    Od: "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > Komenaż jak wyżej, bo przepisy o ruchu drogowym stosuje
    > się również poza drogami, o ile wymaga tego zachowanie
    > bezpieczeństwa.

    (1) wielkie mi zagrożenie - huknięcie drzwiami...
    (2) idź na rajdy wlepiać mandaty za nie używanie kierunkowskazów przy
    manewrach, przekraczanie prędkości itepe