  • 41. Data: 2004-01-12 23:22:48
    Temat: Re: [WYPADEK] czy policja złamała prawo?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    wiadomości news:btuq9e$7j$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Ale nawet jeśli byłby jakiś 'hak', to z KK, a nie z PoRD. A punkty są
    tylko
    > z PoRD.

    Wskaż mi choć jeden artykuł w Prawie o Ruchu Drogowym na podstawie można
    kogokolwiek za cokolwiek ukarać. Prawo o Ruchu Drogowym zawiera tylko i
    wyłącznie zbiór norm postępowania. Natomiast za ich złamanie sprawca jest
    pociągany do odpowiedzialności albo z kodeksu karnego albo z kodeksu
    wykroczeń, w zależności od rodzaju zawinienia.

  • 42. Data: 2004-01-14 16:39:05
    Od: poreba <d...@p...com>

    "Robert Tomasik" <r...@g...pl> niebacznie popelnil

    > To silnie zależy od tego, czy jest w nim woda i czy traktory
    > dotykają ziemi - ...
    > :-)))
    Dziękuję z zrozumienie i docenienie wagi problemu.
    ;)))

    --
    pozdro
    poreba

  • 43. Data: 2004-01-14 16:56:10
    Od: poreba <d...@p...com>

    Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> niebacznie popelnil
    ezjan.zabrze.pl
    :
    > Gdzie, gdzie przeczy ?
    > pozdrowienia, Gotfryd
    > (poruszający się przykładowo rowerem bez przykładowego
    > prawa jazdy, co ma się nijak do uznawania jakoby UPoRD
    > i mandaty z niej wynikające :> wtedy nie obowiązywała
    > - ale to IMHO)
    Trudno, ponieśli i wilka...
    Ale, ale, my tu o traktorach i autach, bez kart rowerowych proszę.
    A jak z tym garażem, będzie mandacik za kolizję?

    --
    pozdro
    poreba

  • 44. Data: 2004-01-14 21:49:55
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "poreba" <d...@p...com> napisał w wiadomości

    Całą przyjemność po mojej stronie!

  • 45. Data: 2004-01-16 23:31:46
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 14 Jan 2004, poreba wrote:
    [...]
    >+ Ale, ale, my tu o traktorach i autach, bez kart rowerowych proszę.

    No, jak zwykle cykliści podpadli ;)

    >+ A jak z tym garażem, będzie mandacik za kolizję?

    Hm... Już pytałem czy zniszczenie (nieumyślne) mienia o umiarkowanej
    wartości (czyli owo "pogięcie blachy") może być podstawą do wymierzenia,
    bo sam tego nie wiem :[ a czytać mi się już nie chce :] - *sądzę*
    że nie, ale wcale się nie zdziwię ew. przepisem "że tak".
    Natomiast czy może być mandat wynikający ze złamania prawa drogowego...
    to po wykładzie Roberta o relacjach ziemia-woda-powietrze zacząłem się
    zastanawiać czy prawo górnicze również reguluje jakoś pierwszeństwo
    drążenia pod ziemią z prawej czy z lewej - i też się (na dziś)
    poddaję :[ !

    pozdrowienia, Gotfryd