  • Data: 2004-01-11 19:20:42
    Temat: Re: [WYPADEK] czy policja złamała prawo?
    Od: poreba <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Leszek" <l...@u...fm> niebacznie popelnil
    news:bts0te$ero$1@topaz.icpnet.pl:

    > To jest uszkodzenie mienia. Żaden pojazd nie był w ruchu.
    > Po drugie :nawet gdyby był nie ma za to dla pasażera punktów
    > karnych.
    Zapewne nie przecenię Twoich zdolności intelektualnych,
    gdy poproszę byś wyobraził sobie, iż pojazd gospodarza
    właśnie z garażu wyjeżdzał _ przodem_ (ruszal się dzięki silom
    przyrody,byl w wruchu...) - pojazd gościa
    stał z prawej _tyłem_ do wyjazdu. Drzwiami walnął
    kierowca. Poprzednie pytania aktualne.

    --
    pozdro
    poreba