  • Data: 2004-01-11 17:48:01
    Temat: Re: [WYPADEK] czy policja złamała prawo?
    Od: Marek Strzelecki <m...@a...w.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa wrote:
    > Użytkownik "Marek Strzelecki" <m...@a...w.pl> napisał w
    > wiadomości news:btptlg$8m8$1@topaz.icpnet.pl...

    > Dobrze to ująłeś: TOBIE nie wiadomo. Bo nie znasz tych przepisów.

    Na szczęście Ty je znasz, ale wrodzona skoromność każe Ci zachować tę
    wiedzę dla siebie. prawda?

    > Równie dobrze mógłyś wlepiać mandaty za przekroczenie prędkości uczestnikom
    > wyścigów na zamkniętych torach.

    OS i zamkniete tory w żaden sposób nie dadzą siętrakrować jako drogi
    publiczne, ale czuję coraz większą ciekawośc próbując nadążyć za Twoim
    sposobem wyciągania wniosków.

    > Bosz.... Nie chodzi o stosunek własności!!!

    Zabrakło emotikonu, następnym razem będę je wstawiał w postach, które
    mógłbyś przeczytać.

    > Droga prywatna też może być publicznie dostępna.

    A gdzie ja napisałem coś, co temu przeczy?

    PS Twój post to podręcznikowy przykład, jak nie należy udzielać
    odpowiedzi w usenecie, niestety, bardzo częsty przykład: żadnych
    konkretów, rzucanie haseł jak najodlegniejszych od sedna zagadnienia,
    dosłowne traktowanie czegoś, co ewidentnie na takie nie zasługuje i
    wyśmiewanie czegoś, czego się nie zrozumiało oraz zarzucanie napisania
    czegoś, czego się nie napisało tylko dlatego, że było to zbyt oczywiste,
    by o tym pisać. Od siebie powtórzyłeś tylko to, co wynika z mojego postu
    i oczywiście, bo to element niezbędny, zarzuciłeś interlokutorowi
    ignorancję. Sporo osiągnieć jak na kilka zdań - gratuluję. Masz szansę
    trafić do leksykonu Internetu, jeśli takowy kiedykolwiek powstanie.

    --
    www.franek.strzelecki.prv.pl