    From: "Art" <T...@z...adres.poczty.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: WKU: zawiadomienie o wszczeciu postepowania
    Date: Sat, 9 Jun 2007 00:46:45 +0200

    > z tego co sie orientuje jezeli dali Ci E ze wzgledu na problemy z
    > glowa to na bank mozesz sie pozegnac z prawkiem
    >
    > przykre :(

    Dlaczego przykre?? To bardzo logiczne, osobiście nie chciałbym żeby ktoś kto
    ma problemy, jak to piszesz "z głową" wjechał mi w auto lub przejechał moje
    dzieci , i jeszcze tłumaczył się że ma problemy "z głową" czy padaczkę, czy
    co tam..
    Generalnie wiem o co chodzi ale kombinować też trzeba "z głową" i chorować
    na takie coś co nie powoduje takich konsekwencji..
    Co do odebrania prawa jazdy ze względu na stan zdrowia danego bezterminowo
    to oczywiście mogą ci je w każdej chwili obebrać jeśli urząd uzna że stan
    zdrowia pogorszył się od badania na prawko do chwili obecnej (a wg urzędu
    pogorszył się bo dostali takie info z WKU na którym to pewnie byłeś już
    konający ;-) ), bezterminowo w tym wypadku oznacza że jeśli nie zajdą inne
    przesłanki to nie musisz co jakiś czas odnawiać np. badań lekarskich (słaby
    wzrok itp.)..
    Jeśli "bezterminowo" znaczyłoby "dożywotnio" to wg Twojej logiki za jazdę po
    pijanemu powinni ucinać głowę ;-) bo tylko tak możnaby zabrać prawo
    jazdy..Napisz na co w WKU się uskarżałeś to może coś się wymyśli..

    Pozdr
    Art