  • 11. Data: 2005-02-07 14:24:33
    Temat: Re: WKU, kolejny raz :)
    Od: "Pacynek" <b...@w...pl>

    Pacynek wrote:

    > Czyli mowisz, ze jestem absolwentem, nawet jesli nie obronilem pracy
    > mgr. Hmm, tylko czemu przyslali mi to pismo z wku...
    >
    > Dzieki za rady.
    > Biegne do dziekanatu w koncu, moze uda sie cos zalatwic.

    No i wrocilem :)

    Babka w dziekanacie powiedziala mi, ze na pewno wezma mnie do rezerwy.
    I dala pisemko, ze skonczylem studia, uzyskalem zaliczenia, zdalem examiny,
    a tylko nie obronilem pracy mgr.

    I teraz pytanko (ostatnie mam nadzieje) :)
    Pojde na umowiona stawke i jesli gostek bedzie chcial mi bilet wreczyc, to
    wtedy mu podanie zloze o zmiane kategorii zdrowotnej (nie lekarskiej;)

    Czy moze lepiej to podanie o zmiane kategorii doniesc jak najszybciej?

    Wojtek

  • 12. Data: 2005-02-07 14:31:13
    Od: "Pacynek" <b...@w...pl>

    Herbi wrote:
    > Właśnie z tego powodu powinieneś pójść odsłużyć swoją dolę.
    > Jak dziecko dorośnie i będzie pytało:
    > - tatusiu gdzie byłeś w wosjku?
    > Co wtedy odpowiesz? Będziesz ściemniał?
    > A tak odsłużysz, może i 'zasłużysz' i będziesz mógł z
    > dzieckiem/dziećmi rozmawiać o armii, a potem bawiąc wnuki opowiesz
    > jaki to dziadek był gieroj ;)

    Moj ojciec byl w wojsku przez rok.
    I jakos specjalnie sie nie chwalil co tam bylo. Bo co mialo byc?

    Jeszcze raz napisze. Do woja moglbym isc, ale na 3 miechy a nie na 9, bo
    chcialbym wspierac kobietke podczas ciazy i potem. Logiczne?
    Wiec dobrze byloby odsluzyc te 3 miesiace (duzo) pozniej, a najlepiej w
    ogole tego nie robic :)

    Wojtek

  • 13. Data: 2005-02-07 15:27:56
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 7 lut o godzinie 15:31, na pl.soc.prawo, Pacynek napisał(a):

    > Jeszcze raz napisze. Do woja moglbym isc
    ^^^^^^^
    No to idż.

    > ale na 3 miechy a nie na 9

    Przez 3 miesiące to nie poznasz nawet smaku wykonywania "ostrego"
    strzelania a o pracy na "sprzęcie" i poznaniu jego tajników - nie ma co
    nawet marzyć. Przez 3 miesiące, czy nawet 9 - po tym drugim okresie
    następowało "przycięcie" na wicka a Ty już chcesz do rezerwy??
    LOL

    > bo chcialbym wspierac kobietke podczas ciazy i potem.

    Byłeś zahibernowany przez ostatnie 25 lat czy co? Przecież powszechny
    obowiązek odbycia zasadniczej służby wojskowej istnieje od hohohohohoho...
    Trzeba było "uważać co robisz" ze swoja kobietą a skoro tego nie zrobiłeś
    to "teraz rób co uważasz".

    > Logiczne?

    Nie logiczne, ponieważ wiedziałeś że masz stosunek do służby wojskowej
    nieuregulowany. Skoro zdecydowaliście sie na dziecko - masz jeszcze czas by
    zapewnić im odpowiedni status materialny na czas Twojej służby - przecież
    to teraz tylko parę miesięcy - w zasadzie można "zjeść 1 obiad w armii i
    wys...ć go w domu".

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany

  • 14. Data: 2005-02-07 16:09:02
    Od: "Pacynek" <b...@w...pl>

    Artur Ch. wrote:
    > Przez 3 miesiące, czy nawet 9 - po tym drugim okresie
    > następowało "przycięcie" na wicka a Ty już chcesz do rezerwy??
    > LOL

    No wlasnie, dlatego powinni tylko brac ochotnikow. Ja nim nie jestem. Mysle,
    ze czas w wojsku - jak dla mnie - to strata czasu.

    > Nie logiczne,

    Czyli nie rozumiesz, ze chcialbym byc przy swojej dziewczynie podczas ciazy
    + tych pare miesiecy.

    > wiedziałeś że masz stosunek do służby wojskowej
    > nieuregulowany.

    Wiedzialem, ale jakos o tym nie myslalem - mea culpa.

    Teraz bede uwazal na swoje ruchy :)

    Pozdrowienia dla Ciebie,
    Wojtek

  • 15. Data: 2005-02-07 18:46:59
    Od: Papik <p...@a...net>

    Dnia Mon, 07 Feb 2005 04:13:25 +0100, Andrzej Lawa napisał/napisała:
    > Naraziłeś się dziekanowi? ;)

    albo robil sobie jaja z dziekana :> (malo kto zalapywal o co biegalo w tym
    dowcipie ;)))

    --
    * Zupelnie nie zdawalem sobie sprawy, ze zycie jest tak malo warte *
    GG: 70701

  • 16. Data: 2005-02-07 21:12:06
    Od: "Pacynek" <b...@w...pl>

    Papik wrote:

    > albo robil sobie jaja z dziekana :> (malo kto zalapywal o co biegalo
    > w tym dowcipie ;)))

    Chetnie poczytam o tym dowcipie :)

    Wojtek

  • 17. Data: 2005-02-08 08:23:36
    Od: Papik <p...@a...net>

    Dnia Mon, 7 Feb 2005 22:12:06 +0100, Pacynek napisał/napisała:
    > Chetnie poczytam o tym dowcipie :)

    "Dwoch zolnierzy:
    - Ty chodz, sobie porobimy jaja z komendanta..
    - Spi*&% ! Juz sobie porobilismy jaja z dziekana...!"

    :)